Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

ΦΙΛΙΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ

Η φιλια, ισως το πιο σημαντικο πραγμα του κοσμου. Δεν μπορω να φανταστω τη ζωη μου χωρις φιλες, χωρις καποιον ανθρωπο που θα ειναι εκεί οταν τον χρειαζεσαι, καποιον που τις πιο θλιμμενες στιγμες της ζωης σου θα τις κανει τις πιο χαρουμενες, καποιον που ξερεις οτι θα σε καταλαβαινει και θα ξερεις οτι δεν προκειται να σε εγκαταλειψει για το οποιοδηποτε μικρο ζητηματακι ! Αυτο θα πει φιλια για μενα και ελπιζω και για αλλους ! Εγω βρισκω τον εαυτο μου τυχερο ομως βρηκα στις φιλες μου ολα αυτα τα χαρακτηριστικα που λιγοι ανθρωποι τα εχουν δυστυχως! Καμια φορα η αποσταση ειναι εμποδιο, καποια φιλη/φιλος σου μπορει να αναγκαστει να σε αποχωριστει, βεβαια παρα τη θεληση του, τοτε τι γινεται ? Οι πραγματικες φιλιες δεν ξεθωριαζουν με το περασμα του χρονου και με την αποσταση αλλα μενουν για παντα αναμενες σαν ενα κερι που δεν λιωνει και ουτε θα λιωσει ποτε !Εχω βρει τις καλυτερες φιλες και το ξερω ! Τωρα ειμαι ησυχη πως οπου και αν παει η καθεμια ειτε με τη θεληση της ειτε οχι θα ειμαστε παντα φιλες και ενωμενες και αυτο δεν αλλαζει!!!

2 σχόλια:

nikol είπε...

συμφωνω ατζυ μου!οι πραγματικες φιλιες διαρκουν και δεν λογαριαζουν ουτε αποστασεις ουτε τιποτα.και αυτοι οι φιλοι ειναι και που μενουν.:-)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.
ΦΙΛΙΑ ΛΕΞΗ ΙΕΡΗ
ΑΝΘΟΣ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΕΙ ΣΠΑΝΙΩΣ
ΜΑ ΑΝ ΑΝΘΙΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΙΩΝΙΩΣ.